Netværksmøder

Ingen oprigtig interesse – intet værdiskabende netværk

Netværksforum hvor du har mulighed for at sparre og dele viden med andre.

Netværket og deltagerne har et helt klart formål, om at skabe relationer og dele faglig viden - der sammen styrker erhvervet, området og os.
Det er vigtigt for netværkets styrke, at alle deltagere har en oprigtig interesse i hinanden og sammenholdet, for at alle får mest muligt ud af møderne.

Dagsorden for alle netværksmøder

Vi mødes sidste torsdag i måneden (Dog ikke i juli og december – se evt. kalender på hjemmesiden)

Mødet starter kl. 8:00 og slutter kl. 9:00

Virksomheden man besøger sørger for morgenbrød og kaffe/te, samt holder et indlæg på maks. 15 minutter om virksomheden

Der er også mulighed for flere indlæg fra andre erhverv, på maks. 10 min. ved hvert møde (Dog maks. to indlæg)

Kort nyt fra forretningerne (Gørlev/Høng)

Info om næste netværksmøde

Tak for i dag!

Evt. rundvisning i virksomheden foregår efter mødets afslutning.

Der tages ikke referat af mødet.

Forbudt informationsudveksling

Det er vigtigt at understrege at udveksling af information om den besøgende eller tidligere besøgte virksomheder mellem konkurrenter er forbudt, såfremt denne information kan påvirke konkurrencen.

Forbuddet gælder uanset om informationen kan skaffes ad andre kanaler.

Eksempelvis information vedr.:

-       Priser

-       Omkostninger

-       Salgsmængder

-       Markedsandele

-       Marketingsplaner

-       Lager

Det er vigtigt at understrege at Gørlev og Høng Erhvervsforening er tovholder og idetager på netværksmøderne, og kan derfor ikke stilles til ansvar for de informationer der erhverves på møderne.

For at deltage i netværksmøderne skal man være medlem af Gørlev eller Høng Erhvervsforeninger.

Dog er der mulighed for gæste visit.

Tilmelding skal altid ske ved mail til: netvaerk@goerlev-erhvervsforening.dk

---------- OBS. Netværksmøderne afholdes ikke pt. grundet COVID-19 ----------