Gørlev i opblomstring - vil du være med?

Vil du i fællesskab med dine medborgere være med til, at gøre en forskel for vores hjemby?

For at kunne bevare byens udvikling er det vigtigt, at vi er sammen om at bevare og udvikle vores skønne by, så den kan være præsentabel for Gørlevs borgere og turisterne som besøger vores by i sommermånederne.

Gørlev Erhvervsforening står nu bag et projekt som skal sikre en opblomstring af Gørlev midtby med oprettelsen af et frivillig team, som kan gå til hånde i vores bys tjeneste.

Som frivillig vil du indgå i et lokalt fællesskab med en fælles mission om Gørlev i opblomstring. Det frivillige arbejde vil bestå af, at passe byens blomsterkrukker og bekrige ukrudt rund omkring i byen. Arbejdet vil også bestå i at gå ture i byen, hvor man samtidigt samler skrald op som ikke har ramt affaldsspandende. Derudover kan der dukke andre sjove opgaver op, som i frivillige kan løse sammen.

De fornødne redskaber og tøj vil blive stillet til rådighed, samt et lokale hvor de frivillige kan mødes over en kop kaffe/te.

Hvis der lyder interessant, så tag kontakt til Jane i LUVE Smykker eller ring på tlf. 50 51 42 81